pirmdiena, 2017. gada 21. augusts

Varjagi

Tagad var jautāt, kā to praktiski realizēt. Praktiski “varjagu” piesaistīšanu nodrošina ES tiesiskie principi. Šajā gadījumā – subsidiaritātes princips. Saskaņā ar šo principu augstākā vara iejaucās tikai tad, kad vietējā vara netiek galā ar saviem uzdevumiem. Latvijas vietējā vara netiek galā ar saviem uzdevumiem (tauta/nācija nespēj nodrošināt ar garīgi veseliem cilvēkiem valsts menedžmentu), tāpēc saskaņā ar subsidiaritātes principu Latvijā vara ir jāpārņem ES struktūrām tiešā pakļautībā. Punkts. Atliek tikai ES izteikt attiecīgo lūgumu kādam spēkam un viss. ES pienākums ir veikt savas funkcijas (konfederācijas funkcijas). Teiksim, Vienotība tagad varētu patiešām glābt tautu/nāciju, griežoties ES ar attiecīgo lūgumu pārņemt varu Latvijā. Manuprāt arī amerikāņi tikai par to priecāsies un akceptēs ES lēmumu attiecībā par Latviju.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru