Visticamākais, 2019.gada sākumā būs parlamenta jaunas
vēlēšanas. Elektorātam, plašāk – Latvijas tautai, būs iespēja apliecināt savu gatavību būt cilvēciski cienījamām būtnēm un nebūt nozombētiem, politiski un patriotiski ļoti aprobežotiem radījumiem, kā tā sevi apliecināja 2018.gada 6.oktobrī. Aktuāls
atkal kļūs jautājums par tautas garīgo mobilizāciju, kurai nav nekā kopēja ar
Lielupes ķēķa latviešu pseidointelektuāļu jaunākajiem murgojumiem par 4.atmodu,
„jābūtības dimensiju”, kā arī aptaurētu „politiķu” murgojumiem par
„Par-politiku”, rūdītu noziedzīgu bijušo amatpersonu fantastiskajiem solījumiem
„valdības programmā”, apliecinot savas greizās fizionomijas totālo atbilstību
smadzeņu greizajai nevērtībai. Runa ir par tautas garīgi stratēģisko
mobilizāciju, bet nevis par tautas primitīvu „mošanos” mantas un naudas vārdā,
kā arī stulbā aicinājuma „atgriezties Eiropā” vārdā. Lai tauta garīgi
mobilizētos un šajā procesā gūtu panākumus, cilvēkiem ir nepieciešams
stratēģiski saprast vairākus momentus. Vispirms un galvenokārt cilvēkiem ir
nepieciešams stratēģiski saprast, ka nāksies savienot kolektīvos mērķus ar
individuālajiem mērķiem. Neapšaubāmi, runa ir par vispārnacionāliem mērķiem un
cilvēka cienīgas dzīves mērķiem, bet nevis materiālistiskajiem mērķiem – naudas
un mantas vairošanu un aprobežoto murmināšanu par „Eiropu” un „eiropeiskajām
vērtībām”, kas praktiski ir vēdera vērtības. Cilvēkos ir jābūt emocionālajam
pārdzīvojumam par izvirzītajiem mērķiem. Tas ir ļoti svarīgi. Bez tā nav
iespējama garīgā mobilizācija. Lai cilvēkos rosinātu aktivitāti, enerģijas
kāpumu un vēlēšanos kvēli darboties, nepieciešama emocionālā piesātinātība
attieksmē pret dotajiem mērķiem. Cilvēkos ir jārada tāda garīgās
transformācijas stihija, kas ir emocionāli centrēta un emocionāli vadīta.
Garīgās mobilizācijas pamatā ir emocionāli pārdzīvoti mērķi. Svarīgs ir vēl
viens moments. Tautas garīgā mobilizācija nevar notikt bez cilvēku noteiktas
morāli psiholoģiskās gatavības. Ja šī gatavība eksistē, tad morāli psiholoģiski
gatavie cilvēki jāsaliedē mikrokolektīvos, bet mikrokolektīvus pēc tam ir
jāsaliedē makrokolektīvos. Saprotams, jebkurš mikrokolektīvs no cilvēka prasa
zināmu kompromisu, piekāpšanos, pašupurēšanos, jo cilvēks ziedo sevi un savas
intereses kopējo interešu labā. Taču cilvēkiem tajā pašā laikā ir jāapzinās, ka
viņi atsakās no sevis priekš sevis, jo viņu atsacīšanās veicina kopējo lietu,
no kuras panākumiem noteikts labums būs katram cilvēkam; arī tiem, kuri
atsacījās no sevis. Protams, lai atsacītos no sevis, nepieciešamas milzīgas
izmaiņas cilvēkā – personības milzīga transformācija. Piemēram, Latvijā
pēcpadomju periodā (praktiski sākās jau „perestroikas” gados) notika cilvēciskā
potenciāla vertikāles sagraušana: tie, kuri bija „apakšā” (sabiedrības
perifērijā) nonāca „augšā” (pie varas visās institūcijās). Tāda drausmīga
pārvērtība nevarēja palikt bez drausmīgām sekām. Iespējams, visdrausmīgākais ir
inteliģences degradācija. Tā rezultātā Latvijā tagad nav patiesi godīgas un
ideālistiski orientētas inteliģences, kas varētu uzņemties garīgās
mobilizācijas metodisko un organizatorisko vadību. Tāpēc latviešu tauta ir
pakļauta totālai un fatālai destrukcijai, kuru nav spējīgs neviens apturēt. Bet
visbēdīgākais – neviens nav ieinteresēts apturēt destrukciju. Jaunajās
vēlēšanās atkal visu izšķirs jaunāko paaudžu viedoklis. Negribētos ticēt, ka latviešu
jaunākajās paaudzēs simtprocentīgi smako postmodernisma, neoliberālisma,
perversiju, „eiropeiskuma”, rusofobijas, politiskās neizglītotības un vispārējās
neizglītotības virca. Jaunatnes viena daļa ir apjukusi, viena daļa ir
svārstīga. Noteikti vienai daļai nav pieņemama pederastu, daunu un morāli
patoloģisko primātu uzkundzēšanās, kļūstot par latviešu tautas simbolisko seju.
Jaunatnei ir jāsaprot, ka daunu, pederastu, morāli patoloģisko primātu
nokļūšana parlamentā kardināli padziļina latviešu tautas katastrofu, kuras
galvenais melnais dzinējspēks ir nacionāli reakcionārais un krimināli
oligarhiskais valstiskums, kas diemžēl ir likvidējams vienīgi ģeopolitisko
transformāciju rezultātā. Bet tas nenozīmē, ka tautai ir totāli jāpadodas un
jātiecas pēc daunu un pederastu tautas reputācijas mūsdienu pasaulē. Tauta
cilvēciski cienīgu seju var saglabāt arī nelabos ģeopolitiskajos apstākļos.
Latviešu tauta savas vēsturiskās esamības laikā gandrīz vienmēr ir dzīvojusi
nelabos politiskajos apstākļos. Taču līdz PSRS sabrukumam vienmēr prata
saglabāt cilvēciski cienīgas tautas reputāciju, kuru strauji sāka zaudēt „brīvvalsts”
gados, jo tādu nacionāli riebīgu dzīves trajektoriju panāca „perestroika”,
PSKP/VDK morālie kastrāti. Latviešu tautai ir fundamentāls mantojums garīgajā
mobilizācijā. Atliek vienīgi šo mantojumu dedzīgi izmantot.
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru