Aktuāls ir jautājums par latviešu bioloģiskās evolūcijas
rezultātiem. Ja kāds vēlas iedziļināties degradācijas un deģenerācijas
iemeslos, tad bez ģenealoģiskās analīzes neiztikt. Nākas pētīt šodienas cilvēciskā
pagrimuma reprezentantu radurakstus, dzimtu, atsevišķu ģimeņu un personu
izcelšanos visdažādākajos aspektos. Tikai pēc tam būs saprotams, kā varēja
rastiem tādi primāti kā esejā „Civilizācijas norieta enciklopēdija: pagātnes
cilvēks” minētie kailas miesas un seksa fani, cilvēka miesas ēdāji, ģimenes un
laulības nīdēji Juris Pūce, Artūrs Bērziņš, Jana Kukaine, Andrejs Balodis, Ieva
Lange, Ilmārs Šlāpins, Inga Gaile, Inese Kalniņa, Vladislavs Nastavševs, Vents
Sīlis. Portāls ”Satori” ir viņu mājas. Tajās ielaiž tikai deģenerātus. Tajā
publicē tikai īpaša kaluma jaunās paaudzes „radošās” inteliģences tipus ar
aizdomīgu ārieni un perversu prāta produkciju. Nekādi nav saprotams, kā
Rozentāla, Purvīša, Valtera, Raiņa, Poruka un citu latviešu ģeniālo personību mantojuma
pārņēmēju vidū varēja rastiem tādi kropļi kā „mākslinieks” Artūrs Bērziņš: „Mākslinieks
Artūrs Bērziņs šokē ar performanci, kurā tiek ēsta cilvēka miesa. Publiskotas
fotogrāfijas un videoieraksts no 6. martā galerijā "Museum LV un GRATA
JJ" notikušās mākslinieka Artūra Bērziņa deleģētās performances "Eshatoloģija",
kas norisinājās viņa izstādes "Dižā vientulība" ietvaros.
Performances laikā tās dalībniekiem – vīrietim un sievietei – no muguras tiek
izgriezti nelieli miesas fragmenti, turpat pagatavoti uz pannas un apēsti.
Performances autors – mākslinieks Artūrs Bērziņš – par tās vēstījumu raksta:
"Vienmēr ir bijis tā, ka civilizācijas gruva savā virsotnē. Ja pieņem, ka
rietumu civilizācijas subjekts kā gribas un saprāta aktīvais nesējs savu
augstāko punktu ir sasniedzis modernismā, pēc dotās loģikas postmodernisma
projekts ir griba uz "neko". Tikai "nekas" ir patiesa
atbrīvošanās, kurā subjekts secīgi pāriet no savas nosacīti destruktīvās
darbības uz savu absolūti destruktīvo darbību, vērstu pret sevi pašu. Pāriet no
indivīda uz divīdu. Ja indivīds ir rietumu tradīcijas pamatkoncepcija – cilvēka
personības raksturlielumu nedalāmība, uz kuras pamatojas demokrātijas ideja,
tad divīds ir postmodernistisks priekšstats par subjektu kā principiāli
sašķeltu, fragmentētu, apjukušu, viengabalainību zaudējušu cilvēku. Koncepcijā
par cilvēku-konstruktoru sociuma kontekstā ir jūtams neapzināts secīgums savā
virzībā uz iepriekšnoteikto galamērķi. Protams, nekas nebeigsies rīt vai parīt.
Parazitēšanas potenciāls subjekta nāvē tik drīz netiks izsmelts – agonija var
vilkties vēl ilgi, radot vēl neskaitāmas koncepcijas. Kurš no iniciējošajiem
aģentiem noprovocēs bojāejas noteicošo punktu, var tikai minēt, taču vairumam
no tiem kopīgā iezīme ir zem dažādām maskām paslēpusies patērēšanas stihija,
kurā mēs spazmatiskajā saldkaislē pa šķiedrai apēdam paši sevi, vērojot savu
sirmo pasauli drūpam." Ģenealoģiskā analīze ir nepieciešama. Runa ir par
jauno paaudzi. Lielākā daļa no vārdā nosauktajiem primātiem strādā augstskolās.
Latviešu jaunās paaudzes kolektīvais portrets ir šausmīgs. Kā tas varēja
notikt? Vai patiešām latviešu tautas genofonds ir tik piesārņots un niecīgs, ka
rada fundamentāli kroplus pēcnācējus? Kā ar tādu ģenētisko bāzi var kroplie
primāti formāli nonākt inteliģences statusā? Lūk, uz kādiem jautājumiem ir
nepieciešama objektīva atbilde, rūpējoties par latviešu tautas nākotni! Cilvēks veidojas no diviem komponentiem – ģenētiskā un
kultūras. Deģenerātu kultūra var producēt tikai deģenerātus. Šodienas jauno paaudžu
apjūsmotā deģeneratīvā kultūra var atstāt vienīgi sliktu ietekmi uz cilvēku.
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru