Teritoriālā reforma ir objektīvi pamatota nepieciešamība. Latvijas
iedzīvotāju skaits ir ievērojami samazinājies pilsētās un lauku novados. Tāpēc
ir nepieciešams pārskatīt pašvaldību atbilstību reālajai demogrāfiskajai
situācijai. Pašvaldību skaits un pašvaldību ģeogrāfiski teritoriālais pārvaldījums
noteikti var mainīties atbilstoši konkrētajiem apstākļiem – cilvēku skaitam.
Teritoriālā reforma ir aktuāls uzdevums. Pie tam tas būs aktuāls uzdevums vēl
samērā ilgu laiku – līdz šī gadsimta vidum, kad beigsies demogrāfiskā pāreja un
iedzīvotāju skaits stabilizēsies zināmā apjomā. Teritoriālā reforma kā jebkurš
valstisks pasākums ir jāveic saskaņā ar noteiktu loģiku. Debilo “583 darāmo
darbu” valdība teritoriālo reformu veic aloģiski. Tas ir nepārprotami redzams,
un tas ir galvenais pretestības avots Latvijas novados. Debilo “583 darāmo darbu” valdības rīcības
aloģiskums izpaužas tādējādi, ka teritoriālo reformu vada “Rīga” un vada
ministrs bez minimālākās saprātīga cilvēka un valstsvīra reputācijas. Ministram
ir aprobežota kretīna reputācija, un par to tiek atklāti runāts medijos –
valsts publiskajā telpā. Reformas sagatavošanas procesā vietējo pašvaldību
viedoklis “Rīgu” neinteresē. Arī par to tiek plaši stāstīts medijos. Patiesībā
loģiski būtu, ja reformas satura iniciatīva un sociālā atbildība būtu vietējām
pašvaldībām, bet nevis tikai “Rīgai”. Reformas realizācijā vietējām pašvaldībām
pašām ir analītiski, godīgi, bez savtīga aprēķina un sociāli atbildīgi jānovērtē
patreizējais stāvoklis un jāformulē konkrēti priekšlikumi. Nepieciešams, lai
vietējās pašvaldības pašas bez “Rīgas” voluntārisma analizētu stāvokli un justos
par visu atbildīgas. Tikai tādā veidā teritoriālajai reformai var būt
konstruktīvs raksturs. Atkārtoju, reformas organizātoriskā iniciatīva ir jābūt
vietējām pašvaldībām, kurām ir jāspēj bez dažādiem savtīgiem apsvērumiem
reformu realizēt objektīvi. Diemžēl “Rīga” ir izraisījusi aloģisku un
psiholoģiski nepieņemamu stāvokli. “Rīgas” voluntārisms ir tas pats, kas ir
mācītāja vai partijas sekretāra iejaukšanās ģimenes dzīvē. Tāda iejaukšanās
nevienam nepatīk un izraisa asu pretestību. “Rīgas” uzdevums ir panākt, tā
teikt, teritoriālās reformas domāšanu vietējās pašvaldībās, lai vietējie
valdnieki sāktu aktīvi visu apsvērt un atrast optimālāko reformas variantu. Ja kaut
kur tas nenotiek, tad “Rīgai” ir tiesības izstrādāt savu variantu, par to
informējot vietējos iedzīvotājus.
pirmdiena, 2020. gada 2. marts
Jaunais uzdevums
Psiholoģiski antropoloģiskajā un sociāli politiskajā
analītikā ir jāizvirza jauns uzdevums. Nepieciešams pāriet no ikdienišķi
empīriskā līmeņa notikumu iztirzājuma uz plašākiem analītiskajiem
vispārinājumiem par latviešu tautu – ikdienišķi empīriskā līmeņa notikumu
subjektu. Tas ir ļoti aktuāls uzdevums. To uzkurina un pamato dzīves
konkrētika. 30 un vairāk gadus katru dienu esam fiksējuši dažāda veida un
dažāda apjoma latviešu noziedzību. Visus pēcpadomju gadus sabiedriskās domas
tematiskajā centrā bija latviešu noziedzība. Par to katru dienu informēja
Latvijas mediji gan uz avīžu papīra, TV programmās un radio pārraidēs, gan
interneta portālos un interneta sociālo tīklu individuālajos kontos. Latvijas
sabiedrība vienmēr ir tikusi vairāk vai mazāk detalizēti informēta par
noziedzību. Taču mediju sniegtā informācija sabiedriskajā apziņā figurē tikai
kā noziegumu vēsturiskā mozaīka bez dziļākas izpratnes. Tātad figurē kā kaut kas
tāds, kas ir veidots no daudzām dažādām sastāvdaļām un galu galā ir raibs
sajaukums. Noziedzības subjekta (latviešu tautas) analīzei netika veltīta
nekāda analītiskā uzmanība. Noziedzības psiholoģiski antropoloģiskie cēloņi un
sociāli politiskās sekas netika noskaidrotas. Analītiskās darbības augstākais
sasniegums ir vienīgi kriminālā kapitālisma konstatācija, kriminālā kapitālisma
būtības izskaidrošana un kritika (no 2013.g. sākuma). Tiek apspriestas tādas
kriminālā kapitālisma specifiskās iezīmes kā organizētā noziedzība, noziegumu
brīvība, kriminālā oligarhija. Un tas arī ir viss. Netiek apspriesta noziegumu
subjekta mentālā būtība un tās adekvātums kriminālā kapitālisma valstiskumam. Tāpēc
Latvijas psiholoģiski antropoloģiskajai un sociāli politiskajai analītikai
beidzot ir jāpievēršas uzdevumam izvērtēt latviešu tautu kriminālā kapitālisma
kontekstā. Jātiecas atbildēt uz ļoti svarīgiem jautājumiem. Vai kriminālā
kapitālisma pastāvēšanu nosaka latviešu mentalitātes adekvātums dotajam
noziedzīgajam valstiskumam? Vai latviešu tautas ētoss atbilst noziegumu
brīvības iespējamībai? Vai latviešu oligarhijas (praktiski inteliģences
noteikta slāņa) nacionālo nodevību un nacionālo laupīšanu izraisa ģenētiski
determinēts amorāls un tikumiski nestabils domāšanas veids, morāli kropla
dzīves uztvere un emocionālā ievirze? Vai latviešu kultūra vēlas un ir spējīga
pozitīvi pārveidot kriminālā kapitālisma noziegumu brīvībā izlutinātā subjekta
(latviešu tautas) mentalitāti? Vai pats subjekts (latviešu tauta) apzinās
mentālās pozitīvās transformācijas nepieciešamību? Vai latviešu tautā progresē
mentālā degradācija un deģenerācija? Vai latviešu tautā ir iespējams sociāli
politisks spēks, kas vēlētos un spētu apturēt tautas bojāeju kriminālā
kapitālisma pastāvēšanas rezultātā?
Jaunā uzdevuma izpildē zināms sākotnējais pieturas materiāls
varētu būt dotā publikācija:
svētdiena, 2020. gada 1. marts
Tumsonības inkubācija
2020.gada 18.februārī valdība atbalstīja IZM izstrādāto
konceptuālo ziņojumu "Par augstskolu iekšējās pārvaldības modeļa
maiņu". Tādējādi slavenā “583 darāmo darbu” valdība atbalstīja tumsonības
izperināšanu latviešu tautas izglītībā. Tas ir viens no nacionāli
graujošākajiem notikumiem pēcpadomju periodā. Augstākā izglītība ir tautas
izglītības sistēmas lokomotīve. Ja augstākā izglītība tiek pārvērsta par
tumsonības inkubāciju tad praktiski tumsonība ieperinās visā izglītības
sistēmā. Par valdības sēdi internetā bija
teikts: "Valsts zinātnisko institūtu asociācijas valdes priekšsēdētājs
Modris Greitāns, tāpat kā visi sociālie partneri, kas izteicās valdības sēdē,
pauda konceptuālu atbalstu (!?) minētajam ziņojumam, tomēr vērsa uzmanību tam,
ka ziņojums ignorē (!?) zinātniskos institūtus kā izglītības resursu (!?), kā
arī zinātnisko institūtu loma (!?) neesot apskatīta nevienā (!?) no ziņojumā
izmantotajiem pētījumiem." Tikai cilvēces padibenes, tādi mēsli kā
latviešu akadēmiskā inteliģence var zinātni un zinātniskos institūtus
neuzskatīt par izglītības resursu. Nespēja pareizi izprast zinātnes
lomu ir nacionāli bīstamāka mežonība nekā valdības debilie “583 darāmie darbi”.
Ja par valdības muļķību darāmo darbu uzskaitījumā var pasmieties, tad par
nespēju pareizi izprast zinātnes lomu izglītībā nākas šausmināties, jo tas
tiešā veidā tautu dzen tumsonībā, analfabētismā, šarlatānismā. Augstākā
izglītība bez zinātnes ir nonsenss, bet savukārt augstākā izglītība ir tautas
izglītības sistēmas lokomotīve - sagatavo skolotājus, nosaka mācību grāmatu
saturu utt. Augstākajā izglītībā ignorēt zinātni ir tas pats, kas sarunā par
Sauli ignorēt tādas tās substances kā gaisma, siltums, bet sarunā par okeānu
ignorēt ūdeni. Tā var rīkoties vienīgi postcilvēki, kuriem viss cilvēciskais ir
svešs. Saprotams, kamēr ap tautas izglītību varēs dīdīties, piemēram, tādi
kolosāli nelieši kā Muižnieks, Druviete, maniakālais kampējs Ribickis,
obskurante Muktupāvula, vēstures ārprātīgais apmelotājs Krūmiņgatis, tikmēr
nekas labs nav gaidāms. Arī modri greitāni nodara milzīgu ļaunumu, gļēvi
atbalstot kroplības un faktiski apliecinot savu fundamentālo nekompetenci izglītības
jautājumos.
ceturtdiena, 2020. gada 27. februāris
Aksioloģiskā impotence
Runa ir par vērtēšanas, svešvārdā – aksioloģisko,
impotenci latviešu inteliģencē. Labi zinot dažādu cilvēcisko negatīvo parādību
nomācošo klātbūtni aizvadītajos 30 un vairāk gados, tāpat zinot par cilvēcisko
negatīvo parādību kritikas trūkumu un necenšanos turpmāk nepieļaut cilvēciskās
negatīvās parādības, rodas jautājums “Vai mūsu inteliģence vispār ir spējīga
objektīvi novērtēt cilvēciskas negatīvas parādības?”. Nākas domāt, ka mūsu
inteliģence vispār nav spējīga atšķirt labo no sliktā, godīgo no negodīgā,
intelektuālo no pseidointelektuālā, karjerismu no nekarjerisma, kompetento no
nekompetentā, profesionālo no neprofesionālā, zinātnisko no šarlatāniskā utt.
Saprotams, tas visvairāk attiecas uz dažādu konkrētu indivīdu darbību. Viņu
darbība ir izteikti slikta. Tā balstās uz nelabām cilvēciskajām īpašībām –
aprobežotību, stulbumu, neinteliģenci, neizglītotību, neprofesionalitāti,
negodīgumu, nelietību, savtīgumu, konformismu, karjerismu utt. Nelabās
cilvēciskās īpašības nav grūti konstatēt, jo tās izpaužas regulāri un atklātā veidā. Taču nekas nemainās. Indivīda
nelabās īpašības netiek kritizētas, indivīds turpina tādā pašā garā darboties
un nekas neliecina par vēlēšanos to turpmāk nepieļaut. Secinājums var būt tikai
viens: aksioloģiskā impotence. Pie mums inteliģence nav spējīga izdarīt
adekvātus vērtējumus. Inteliģence nespēj adekvāti novērtēt cilvēciskās īpašības
un tāpēc ir tik daudz negatīvo parādību. Minēšu divus piemērus. Pirmais piemērs
– Domburs. Tas, ka šī tipa darbošanās TV žurnālistikā ir izteikti
neprofesionāla, antižurnālistiska un pat cilvēciski amorāla, bija zināms jau
90.gadu sākumā, kad mūsu sabiedrībā vēl bija stabili priekšstati par
žurnālistiku. Tolaik vēl zināja, ka TV žurnālists nedrīkst nekaunīgi un rupji
izturēties pret studijas viesi. Tolaik vēl zināja, ka TV žurnālists nedrīkst
uztiept savu viedokli, kas pie tam vēl ir klaji nekompetents un būtībā stulbs
viedoklis. 90.gadu sākumā Dombura antižurnālistiskums tika publiski kritizēts.
Taču, tā teikt, mainījās laiki. Latvijas TV tāpat kā citos medijos ieplūda
jauni cilvēki bez elementārām zināšanām par žurnālistiku, un Domburs varēja
turpināt apkaunot žurnālista profesiju. Viņš arī tagad to var darīt “Delfos”,
un to acīmredzot nodrošina ne tikai attiecīgā medija personāla, bet latviešu
inteliģences lielākās daļas aksioloģiskā impotence. Otrs piemērs – Nācijas
debilais tēvs (NDT). Nekādi nav saprotams, kā var neredzēt šī eksemplāra
neizglītotību, karjerismu, pseidointelektuālismu, konformismu. To var
nekonstatēt tikai akli, kurli cilvēki.
otrdiena, 2020. gada 25. februāris
PĀRSLAVĒŠANA
Interneta un tā sociālo instrumentu iespējas ietekmēt publisko vidi ir pārslavētas. Jūs variet būt Hēgelis, Kants, Tolstojs, Džoiss, Puškins, Šekspīrs, Bzežinskis, Dugins, Hazins, Svasjans un ierakstīt savā soc. tīkla kontā visgrandiozākās gudrības vai poētiskos valdzinājumus, taču tie nonāks publiskajā vidē pa īstam tikai tad, ja būs kāds starpnieks starp jums un internetu, kas apzināti atvērs jūsu kontu un tā saturu pārpublicēs masu medijā. Un praktiski tā tas arī notiek. Mediji propagandē tikai tos cilvēkus, kurus uzskata par nepieciešamu propagandēt masu sabiedrībā. Latvijā, Krievijā u.c. var nosaukt veselu rindu cilvēku, kuru ierakstus sistemātiski pārpublicē masu mediji. Tas tiek darīts ar noteiktu ideoloģisko un politisko mērķi. Viņi ir vajadzīgi, un viņu tekstus izmanto. Ja nebūtu vajadzīgi, tad gandrīz neviens nezinātu par viņu intelektuālo vai māksliniecisko darbību. Soc. tīklu individuālo kontu satura masu publiskošanu nebūt nosaka idejiskā vai estētiskā kvalitāte. Nosaka pavisam citi apsvērumi. Un šajā ziņā nekas nav mainījies. Interneta soc. instrumenti funkcionē tāpat kā agrāk masu komunikācijā funkcionēja avīzes, radio, TV, speciāli nodrošinot tikai vajadzīgo cilvēku publicitāti.
pirmdiena, 2020. gada 17. februāris
“LĪDZTAUTIEŠU” DEVUMS
“Līdztautiešu” loma pēcpadomju laikā ir interesanta.
Krievijā “līdztautieši” ir 5.kolonnas kodols, nacionāli nodevīgi vēršoties pret
savu valsti. Taču Krievijā krievi “līdztautiešu” nodevību publiski assi nosoda
un “līdztautiešus” neaicina “glābt” valsti un krievu tautu. Latvijā ir savādāk.
Vispirms Latvijas krievi savu interešu aizstāvību atļāva realizēt tādiem
“līdztautiešiem” kā Ždanoka, Cilēvičs, Lindermans, Giļmans, Plīners. Protams,
“līdztautiešu” patoloģiskie konformisti neko neizdarīja krievu interešu aizstāvībā, visas
galvenās problēmas pārvēršot bezjēdzīgos procesos. Kā zināms, tagad arī
latviešu inteliģences kāda daļa ir aicinājusi “līdztautieti” glābt valsti un
tautu, izvēloties “Nācijas debilo tēvu” (NDT) valsts prezidenta lomai. Un atkal
jāsaka, protams, patoloģiskais konformists tikai vazā aiz deguna stulbos
latviešu inteliģentus, jo neviens viņu neuzdrošināsies publiski nosodīt un
vispār padzīt no Rīgas pils. No akadēmiskajiem kadriem tikai prof. J.Bojārs
nebaidās atklāt patieso ainu – NDT neizglītotību, alkātību, karjerismu,
konformismu, melošanu. Nekas neliecina, ka NDT pseidoaktivitātēm tiks pielikts
punkts.
svētdiena, 2020. gada 16. februāris
Ābeces nezināšana
“Nācijas debilais tēvs” (NDT) 2020.gada 7.februārī savā runā diskusijā par
valsts padomi pieļāva ļoti nopietnu kognitīvo (ar zināšanām saistīto) kļūdu. Tā
ir metafiziska jeb ābeces tipa kļūda. Tā attiecas uz dzīves īstenības pamatiem.
Šī kļūda liecina par dzīves īstenības fundamentālu neizpratni un nezināšanu, jo
normāla satura izglītība sniedz pareizas zināšanas. Izglītoti cilvēki tādu kļūdu
nekad nepieļaus. Ja tāda kļūda ir piedodama “parastajiem mirstīgajiem cilvēkiem”,
tad tāda kļūda nekādi nav piedodama valsts darbiniekiem un kur nu vēl valsts
prezidentam, kurš nedrīkst būt fundamentāli neizglītots indivīds un kropli
izprast dzīves īstenību. Kļūda ir tik nopietna, ka to ir vērts apspriest. NDT
runā saka: “Satversmes sastāvdaļa, kas ir tikpat
svarīga, ir vērtības un šo dažādo vērtību īpatnējā un unikālā sasaiste vienotā
vērtību sistēmā, ko dara Satversme ar savu tekstu, ar saviem principiem.
Vērtības parasti ir stabilas, taču ne nemainīgas un stagnējošas. Tās tiek
formētas sabiedrības prakses un tiesību regulējuma mijiedarbībā.” Citāta pirmo
un otro teikumu neapspriedīsim. Abus teikumus citēju konteksta ieskicēšanai.
Pirmo divu teikumu saturs ir atsevišķa saruna par kaut kādu tikai NDT zināmu Satversmes
svarīgu “sastāvdaļu” un Satversmes abstrakto spēju “ar savu tekstu, ar saviem
principiem” izvērsties “īpatnējā un unikālā sasaistē vienotā vērtību sistēmā”.
Tāpat pašlaik nav vērts iedziļināties idiotijā, ka vērtības vienlaicīgi “parasti
ir stabilas, taču ne nemainīgas un stagnējošas”. Nopietnā kognitīvā kļūda
atspoguļojas trešajā teikumā: “Tās [vērtības – A.P.] tiek formētas sabiedrības
prakses un tiesību regulējuma mijiedarbībā”. Konstitūcijas sakarā runa ir par
sociālām vērtībām. Tātad NDT pārliecībā sociālās vērtības formē
dzīves prakse kopā ar “tiesību regulējumu”, ar ko acīmredzot ir domāti likumi.
Tātad tas viss, kas sabiedrības gaitās ir idejiski nozīmīgs, derīgs, svarīgs,
veidojas dzīves praksē. Tātad sabiedrības estētiskie un morālie ideāli
izkristalizējas mājās, uz ielas, veikalos, darba vietās, kafejnīcās utt. Tātad
primārā ir dzīves prakse, kura ģenerē sekundāro - sociālās vērtības. Un, lūk,
tā ir pilnīgi aplama izpratne! Sociālās vērtības formē attiecīgā sociuma elite,
bet nevis “tauta”, “masu sabiedrība”, “masu cilvēki”, “sabiedrības prakse”, “tiesību
regulējums”. Elite sociālās vērtības vienmēr iekļauj valsts politiskajās un
ideoloģiskajās programmās, politisko partiju dokumentos. Nevis dzīves prakse ir
primārā, bet gan elites ideoloģiskā darbība ir primārā. Turklāt elite sociālās vērtības
var iekļaut arī valsts konstitūcijā. Vai NDT ir aizmirsis preambulas afēru? Šis
pretīgais pasākums taču bija latviešu “elites” vēlēšanās Satversmē nostiprināt
sociālās (galvenokārt nacionālistiskās) vērtības kā latviešu tautas dzīves
idejiskos orientierus. No tā nekas labs nesanāca, jo latviešu “elite” ar NDT
priekšgalā ir pamatīgs brāķis. Secinājums ir nepatīkams: Rīgas pilī tagad knosās neglābjams tumsonis
- apkaunojoši neizglītots tips.
ceturtdiena, 2020. gada 13. februāris
Tumsonības aizbildņi
Visjaunākais (2020.g. 12.II) drausmīgās tumsonības
apliecinājums (LKA un RTU studiju programma “Radošās industrijas un
izaugsmes menedžments”) atkal atgādina
tēmu par tumsonības aizbildņiem. Latviešu esamībā ir daudzas nelabas izdarības,
kuras visā košumā atklājās “brīvvalsts” aizvadītajos 30 gados. Jau tika
rakstīts par humanitātes noziegumiem un humanitātes noziedzniekiem. Relatīvi atsevišķa
nelaba izpausme ir tumsonības aizbildņu “institūcija”. Pie tam tā ir “institūcija”,
kura noteikti ir galvenā tumsonības veicinātāja un reizē arī galvenā tumsonības
aizbildne – patronese. Tas ir saprotams, - nepieciešams aizstāvēt savu
teritoriju, sava darba rezultātus, savu humanitātes noziegumu sekas, savu
eksistenciālo pastāvēšanu vispār. Galvenā tumsonības aizbildņu “institūcija” ir
augstskolu akadēmisko struktūru vadība – rektori, prorektori, institūtu direktori,
dekāni, katedru vadītāji, studiju programmu direktori. Šīs “institūcijas”
pastāvēšana ir galvenais faktors, kāpēc tiek ģenerēta tumsonība un kāpēc
tumsonība netiek apslāpēta. Minētā studiju programma ir iespējama vienīgi
pateicoties tumsonības aizbildņu “institūcijas” pastāvēšanai. Normālā situācijā
tāda tumsoniska programma nebūtu iespējama. Ja tomēr tai izdotos sevi publiski
prezentēt, tad pret to momentā vērstos citu augstskolu akadēmiskais personāls,
assi kritizējot tumsonību. Bet tas pie mums nenotiek! Pie mums tumsonība
nesastopas ne ar kādu organizēto pretestību - oficiālo akadēmisko institūciju un to
personāla pretestību. Pie mums pret tumsonību neviens publiski nevēršas. To
nedara tie, kuriem tas būtu svēts profesionālais pienākums. Viņi atklāti nenosoda
tumsonību un administratīvi nepieļauj tumsonību. Tā tas notiek nevis tāpēc, ka
netiktu konstatēta tumsonība. Tumsonība noteikti tiek konstatēta. Piemēram, visiem
labi ir zināms, ka garīgajai kultūrai nepiestāv vārds “industrija”. Visiem labi
ir zināms, ka “radošās industrijas” ir šausmīgs vulgārisms un vulgāra tumsonība.
Taču neviens neprotestē. Noteikti vajadzēja momentā publiski protestēt tiem
kadriem, kurus sen pazīstu un kurus ļoti necienu par viņu dziļi nosodāmo
pozīciju – tumsonības aizbildniecību. Tas attiecas uz Kūli, Rozenvaldu,
Druvieti, Visvalžu ielas tantukiem (Kursīti, Cimdiņu, Radzobi). Viņi ļoti labi
zina, kāda kariķējoša loma bija vārdam “industrija” XX gs. diskursā par masu
sabiedrību un masu kultūru. Taču viņi neiejaucas, kļūstot par tumsonības
aizbildņiem un humanitātes noziedzniekiem.
sestdiena, 2020. gada 8. februāris
Drausmīgā realitāte
“Nācijas tēva”/”nācijas tumsoņas” noslīdēšana par “nācijas
debilo tēvu” (NDT), kas notiek viņa šizofrēniskajā murgojumā par valsts padomi,
apstiprina Latvijas drausmīgo realitāti, kas tika prognozēta jau agrāk. 2018.g.
6.oktobrī latviešu elektorāts savai pārvaldībai izvēlējās latviešu tautas
vēsturē cilvēciski visnevērtīgākās paaudzes neadekvātus tipus un tādējādi
latviešu dzīvē sākās jauns laikmets – debilitātes laikmets. Latvijā ir
nepārprotami debila Saeima un debila valdība ar saviem "583 darāmajiem
darbiem" (debilitāte ir kaut kas tāds,
kam ir iedzimtas psihiskās atpalicības forma; debilitātes diagnozes
īpašnieki parasti netiek izolēti no sabiedrības). Tagad ir pilnīgi
skaidrs, ka arī NDT atbilst laikmeta kopējai tonalitātei – debilitātes tonalitātei.
Debilitāte ir visaptveroša, un par to liecina ne tikai “Pietiek” publikācijas,
bet arī materiāli citos Rīgas medijos. Visās norisēs ir saskatāms kaut kas
iracionāls, intelektuāli haotisks, šarlatānisks, leksiski šizofrēnisks. Tā tas
ir pat medijos reklametās organizētās noziedzības sižetos, jo zagšanas shēmas
kļūst arvien jocīgākas. Debili un pusdebili kadri pat zagt vairs neprot “sakarīgā”,
“loģiskā” formā.
piektdiena, 2020. gada 31. janvāris
Saprātīgais atlikums
Eiropeīdu vispārējā garīgā sabrukuma laikmetā svarīgi noskaidrot
saprātīgā atlikuma apjomu un sociālo piederību. Respektīvi, gribas zināt, cik
liels apjoms tautā vēl nav zaudējis cilvēcisko seju un kādiem sociālajiem
slāņiem pieder saprātīgais atlikums. Pašlaik eiropeīdu sabrukums jau ir
sasniedzis tādu pakāpi, ka neadekvāto indivīdu apjomu un sociālos stratus ir
samērā viegli fiksēt. Pirmkārt un galvenokārt, garīgais sabrukums uzskatāmi
atspoguļojas inteliģencē – akadēmiskajās aprindās un politiskajās aprindās.
Eiropas politiķus jau labu laiku neviens nopietni nevērtē. Tas pats attiecas uz
universitāšu profesūru, kura masveidīgi atbalsta postmodernismu un neoliberālismu,
kā arī iesaistās vēstures kropļošanā, rusofobijā, globālisma un
klimatneitralitātes demagoģijā, dažādās ideoloģiski antihumānās diversijās
(piem., genderisma, homoseksuālisma, cilvēktiesību, politkorektuma, feminisma
melnajā retorikā). Negatīvi tiek vērtēta finansu kapitālisma un globālo
korporāciju “jaunā buržuāzija”. Tās lielākā nelaime ir morālajā plāksnē, jo šajā
jaunajā sociālajā stratā prevalē alkātība, egoisms, sociālais un nacionālais
nihilisms, karjerisms, konformisms. Cilvēciski neadekvāts sociālais strats ir
interneta piemēslotāji – viltus ziņu autori, komentāru troļļi. Latvijā
uzskatāms piemērs ir portāls “Pietiek”. Tajā idioti, deģenerāti, garīgi slimie “žuļi”
tagad sacer ne tikai bezjēdzīgus, aloģiskus, necenzētiem vārdiem piebārstītus
komentārus, bet arī sacer melīgus, dumjus un nesakarīgus tekstus, kuru
īpatsvars portālā strauji pieaug. Saprotams, trollis nevar būt garīgi
pilnvērtīgs hominīds. Tas ir loģiski. “Trollēšanu” var veikt tikai psihiski
slims primāts. Latviešu tautas un arī citu tautu saprātīgais atlikums
acīmredzot veidojas no vecākās paaudzes
cilvēkiem un tā sociālā slāņa, kuru vēsturiski tradicionāli dēvē par
proletariātu un zemniecību. Arī inteliģences kādā daļā saglabājas veselais
saprāts. Tas attiecas uz tiem indivīdiem, kuriem ir stabila izglītība un zināms
radošais potenciāls - inovatīvas tieksmes zinātnē, biznesā, profesionālajā
nozarē. Viņi nav zaudējuši Rietumu civilizācijas klasisko attieksmi pret izglītību,
audzināšanu, vecākajām paaudzēm, kultūras mantojumu, morāles normām un
vērtībām, mākslu un literatūru, reliģiju, politiku, ekonomiku. Tajā pašā laikā
ir redzams, ka šis saprātīgais atlikums ne visās zemēs ir vairākumā un nosaka
tautas virzības trajektoriju un saturu. ES/EP struktūrās dominē
politiskie lūžņi – savā valstī nolietoti un nederīgi neadekvāti politiķi. Latvijā viss ir fundamentāli nevērtīgās “6.oktobra paaudzes” pārziņā.
Latviešu inteliģence ir pilnīgi sapuvusi un funkcionē kā humanitātes
noziedzniece. Latviešu saprātīgais atlikums eksistē, bet tas nav tik spēcīgs,
lai rezultatīvi vērstos pret deģenerātiem, idiotiem, neliešiem, zagļiem, tautas
nodevējiem.
otrdiena, 2020. gada 21. janvāris
Tautas apkaunotāji
Kā parasti, pie mums ir izdzimteņi, kuri pievienojas
Putina, ebreju, holokausta nomelnošanas kampaņai. Pie mums, kā parasti, nevar
iztikt bez zemiskām nelietībām. Tā piemērs pašlaik (2020.g. 21.I) ir arī portālā
"Pietiek", kur kaut kāds gļēvs latviešu vieplis ar segvārdu izrāda
savu latvisko niecību. Nākas saprast un ņemt vērā elementāru izpausmi: ikdienas
dzīvē tautu vērtē, ņemot vērā tās pārstāvju negatīvās izdarības. Tas ir
neloģiski, bet tas ir fakts. Par latviešiem neviens nespriedīs, ņemot vērā
Rītiņa vai "Lido" izcepto kotlešu garšīgumu, bet spriedīs par dažādām
nelietībām, kuras pastrādā politiķi, valsts amatpersonas, t.s. publiskās
personas, žurnālisti, zinātnieki, publicisti. Tagad par latviešiem spriež,
ņemot vērā nelietīgo piesliešanos Krievijas nomelnotājiem, vēstures kropļotājiem,
neoliberālisma apdziedātājiem, homoseksuālisma tārpiem, USA laizītājiem. Ja pie
mums ir nelietīga piesliešanās deģenerātiem, tad nav jābrīnās, ka latviešus
neviens neciena un atklāti izsakās par latviešu cilvēcisko nevērtību.
ceturtdiena, 2020. gada 16. janvāris
Par jaunākajiem notikumiem Krievijā
Pirmie iespaidi ir sekojošie: 1) tie ir radikāli un
kardināli centieni sakārtot valsti (konstitūciju, varas institūtus utt.); Kurginjans:
“revolūcija no augšas”; 2) tā noteikti ir valstiskās suverenitātes
nostiprināšana un krasa vēršanās pret pašmājas "5.kol.", "globālismu",
"neoliberālismu", "vienpolāro USA pasauli", varas elites
"rietumnieciskumu"; 3) tā ir sapratne, ka ar "Eiropu"/”Rietumiem”
nebūs nekāda brāļošanās un Krievija dzīvos kā relatīvi patstāvīga civilizācija;
4) tā ir velme realizēt sociāli orientētas valsts iekšpolitiku – demogrāfija,
pensijas, algas u.tml.; 5) tas ir mērķis pārvarēt kriminālā kapitālisma
recidīvus. Šajā sakarā mums ir visrūgtākās pārdomas: LR paliek kā vienīgā
tipiskā kriminālā kapitālisma zeme ar masveida organizēto noziedzību un kā
transnacionālās organizētās noziedzības elements ar nacionāli nodevīgu un debilu
varas kliķi, kura nav spējīga ne vērsties pret kriminālo kapitālimu, ne
sakārtot valsti, bet ir spējīga vienīgi paātrināt degradāciju un deģenerāciju.
pirmdiena, 2019. gada 30. decembris
Laimīgās dzīves realitāte
Atziņa, ka 2018.g.6.oktobrī
latviešu elektorāts savai pārvaldībai izvēlējās latviešu tautas vēsturē
cilvēciski visnevērtīgākās paaudzes tipus un tādējādi latviešu dzīvē sākās
jauns laikmets ar degradācijas un deģenerācijas progresēšanu, tika izteikta jau
tūlīt pēc Saeimas vēlēšanām. Šī atziņa ir pilnā mērā (un pat vairāk nekā būtu
bijis nepieciešams) apstiprinājusies aizvadītajā periodā. Saglabājies ir
kriminālais kapitālisms ar noziegumu brīvību organizētās noziedzības
pamatformā, uzplaukusi ir nelietība un nākas tikties ar analfabētismu un
tumsonību pat valsts prezidenta līmenī. Latviešu parlaments un valdība ir
nepārprotami debila Saeima un valdība ar saviem "583 darāmajiem
darbiem" totāla idiota (latviski - muļķa) vadībā. Taču pats nepatīkamākais
ir tas, ka vairs nedrīkst latviešus uzskatīt par tautu, ja nevēlamies pieļaut
zinātniski terminoloģisku kļūdu. Latvieši veģetē kā populācija, bet nevis kā
vienots sociāli etniskais organisms - tauta.
Abonēt:
Ziņas (Atom)