Pašlaik kolaboracionista (dzimtenes nodevēja) statuss var
būt tikai tiem indivīdiem, kuri kalpo ārējam spēkam - Latvijas Republikas ģeopolitiskajiem
saimniekiem ASV, NATO un Eiropas Savienības valdībai. Šie indivīdi ir uzskatāmi
par dzimtenes nodevējiem, jo viņi apzināti nedarbojas savas tautas/dzimtenes
interesēs. Tos indivīdus, kuri darbojas Latvijas Republikas valsts, pašvaldības
un citās struktūrās par kolaboracionistiem nevar uzskatīt. Viņi nav dzimtenes
nodevēji. Viņi tagad kalpo dzimtenei tāpat kā to viena daļa darīja padomju
laikā. Un nav svarīgi, kā tiek vērtēta dzimtenes politiskā iekārta padomju
laikā un pēcpadomju laikā. Abos laika periodos dzimtene nemainās. Cita lieta,
kā cilvēks izturas pret kalpošanu dzimtenei, ņemot vērā politisko iekārtu. Ja cilvēks
neatzīst attiecīgo politisko iekārtu un nevēlas ar to sadarboties, tad viņš nav
dzimtenes nodevējs. Dzimtenes nodevējs iegūst skaisto statusu tikai tad, ja
kalpo ārējam spēkam tiešas (3.Reiha) okupācijas gadījumā jeb ģeopolitiskās
okupācijas gadījumā, kas attiecas uz pēcpadomju Latviju.
piektdiena, 2019. gada 29. novembris
ceturtdiena, 2019. gada 28. novembris
Tagadnes intonācija
Tiekoties ar vārdiem „antropoloģiskā katastrofa”, cilvēki
var domāt, ka tas uz viņiem neattiecas. Tas attiecas uz filosofiem un sociālo zinātņu
speciālistiem; varbūt attiecas uz trako māju iemītniekiem. Parasti cilvēki
domā, ka uz viņiem attiecas vienīgi tas, kam ir pievienota attiecīgā norāde –
informatīvs paziņojums. Tādējādi antropoloģiskā katastrofa uz viņiem attieksies
tikai tādā gadījumā, ja kādai parādībai būs pievienota uzlīme „Antropoloģiskā
katastrofa” vai kādam cilvēkam uz pieres būs uzrakstīts „Antropoloģiskā
katastrofa”. Tā ir naiva un pašapmānīga izpratne. Teiksim, ne “nācijas tēvam”
un Kariņam, ne VVF un Mūrniecei, ne Muižniekam un Druvietei, ne Kaimiņam un
Gobzemam, ne Rinkēvičam un Rimšēvičam, ne Kulei un Rozenvaldam, ne Kursītei un
Cimdiņai uz pieres nekad nekas netiks uzrakstīts. Mūsu valsts prezidenta
un ministru prezidenta, deputātu un ministru, profesoru un akadēmiķu lēmumus un
darbus nekad nerotās grifs „Antropoloģiskā katastrofa”. Par antropoloģisko
katastrofu reāli liecina viņu garīgā struktūra un viņu izdalījumu saturs un
forma. Latvijā ar antropoloģisko katastrofu tiekamies katru dienu. Tā ir sērga,
kas ir pārklājusi visu kultūru – cilvēku darbību, uzvedību, komunikāciju. Ar
antropoloģisko katastrofu katru dienu netiekas vienīgi prātīgie un laimīgie
cilvēki, kuri var atļauties dzīvot relatīvi izolēti dabas vidē un tāpēc
komunicē tikai ar dzīvniekiem, putniem. Ikdienā ar antropoloģisko katastrofu
tiekamies tad, kad lasām, klausāmies, skatāmies kādu vietējo mediju, darbā,
veikalā, iestādē, firmā, uz ielas nepatīkami saduramies ar iracionālu,
aloģisku, idiotisku, kretīnisku, šizofrēnisku, nekaunīgu, negodīgu, hēdonisku,
superpragmātisku un antigarīgu domu gaitu, rīcību, uzvedību. Tās visas ir
antropoloģiskās katastrofas spilgtākās izpausmes, kas ik uz soļa tagad
funkcionē bez paskaidrojošiem uzrakstiem un uzlīmēm visur tur, kur čupojas “kultūrnācijas”
ilgtspējīgi valstsgribošie hominīdi. Saprotams, Latvijā ar antropoloģisko
katastrofu vispamatīgāk un visregulārāk tiekas nelaimīgie, kuri ir spiesti
sekot līdzi un iedziļināties „valsts” politiskajos procesos un konkrētu politisko
kadru izdarībās. Šajā jomā antropoloģiskā katastrofa atspoguļojas ļoti
griezīgi. Tam, ar ko tagad sastopamies katru dienu, acīmredzot vispiemērotākais
ir transcendentālais izskaidrojums. Proti, Dievs latviešu tautai atmaksā par
tās mūžseno patoloģisko naidu pret godīgākajiem un gundrākajiem cilvēkiem.
Latvieši visvairāk ienīst un vajā godīgākos un gudrākos tautiešus, pret viņiem
agresīvi vēršoties jebkurā izdevīgā situācijā. Bet tas nevar palikt bez sekām.
Un sekas ir briesmīgas. Katras tautas dzīvi vada tās garīgais avangards –
inteliģence un intelektuālā elite. Avangards organizatoriski formē tautas
gaitas un piepilda ar saturu tautas apziņu. Tautas avangards ir tautas galva.
Ja tautai nav avangarda, tad tauta ir bez galvas. Ja tauta nerūpējas par avangarda
izveidošanu, tad tautai ir jāsamierinās ar dzīvi bez galvas. Latviešu tautas
dzīve ir dzīve bez galvas. Visur avangardu tēlo kretīni, muļķi, zagļi, blēži,
šarlatāni, alkātīgi parvēniji, nelimitēti karjeristi. Visur,- jebkurā dzīves
segmentā! Tajos vēsturiskajos periodos, kad latviešu tautu pieskatīja vācu un
krievu elite, latviešu tauta neizjuta galvas trūkumu. XX gs. 70. gados pat
sasniedza materiālās un garīgās kultūras kulmināciju tautas vēsturē. Tajos
periodos, kad latviešu tauta ir palaista savvaļā, galvas trūkums pārvēršas tautas
katastrofā. Citādāk tas nevarēja notikt, jo tauta pati ir vainīga, un Dievs
tagad tai liek dzīvot morālās un intelektuālās elles mocībās par tautas milzīgo
grēku – patoloģisko naidu pret etnosa godīgākajiem un gudrākajiem cilvēkiem.
pirmdiena, 2019. gada 25. novembris
Sekas
Kaislības ap emocionālajiem latviešiem jaunāko eksaltēto
tēmu "atlaist Saeimu" manāmi pierimst (2019.g.25.XI). Protams, saruna
nebija ne priekšmetiska, ne konceptuāla, ne analītiska. Bija tikai stulbs
kliedziens "atlaist Saeimu". Jautājumi, kas būs pēc tam, kuri nāks
viņu vietā, kā izmainīsies tautas dzīve, kāda būs valsts iekārta, neeksistē.
Tas ir loģiski. Latviešu inteliģence ir smirdīgs puveklis. Latviešu smirdošā
inteliģence nav spējīga ne atzīt kriminālo kapitālismu, ne fiksēt kriminālā kapitālisma traumātiskās sekas -
nacionālo katastrofu. Latviešu tauta kā sociāls kopums vairs neeksistē. Eksistē
tikai individuālistiskas grupas ar savu dažāda profila egoismu, varas tīksmi,
alkātību, stulbuma nokrāsu. Neeksistē sapratne, ka 85.-87.g. ievadītās katastrofas
sekas ir smirdīgā inteliģence un tās produkcijas fragments nekur nederīgā
"6.oktobra paaudze" ar tās "politisko avangardu"
(13.Saeimas gudro galvu vairākumu). Sekas ir acīmredzamas tiem, kuri vēlas
redzēt dzīves īstenību. Sekas ir garīgās, antropoloģiskās, sociālās, kultūras,
politiskās, valstiskās, reliģiskās. Vistraģiskākās sekas ir tas, ka par 13.Saeimas deputātu vairākuma
drausmīgo cilvēcisko kvalitāti nekas labāks nevar būt. Var būt tikai vēl
sliktāks vēlēšanu rezultāts.
sestdiena, 2019. gada 23. novembris
Tauta
2019.gada novembrī sakarā ar latviešu emocionāli ģenerēto
vēlēšanos atlaist Saeimu atkal uzvirmo senā kaite par tautas nevainību. Tautas
jēdziens ir viens no pretrunīgākajiem jēdzieniem. Tas ir demagoģijas klasisks
elements, sava veida mitologēma masu apziņā. Herders teica, ka “Tauta ir Dieva
domas”. Tiek atzīts, ka tautā ietilpst arī mirušās paaudzes un nākotnes
paaudzes. Galvenie politiski ideoloģiskie kompleksi ļoti rezervēti izturas pret
tautas jēdzienu. Marksisms priekšroku dod šķiras jēdzienam. Liberālisms akcentē
indivīdus, kuru summu var dēvēt par tautu. Mūsdienu demokrātija rūpējas par
minoritātēm un pret tautu izturas kā pret minoritāšu apspiedēju, totalitārisma
avotu. Speciālajā literatūrā ir dziļi kritizēta prakse konstitūcijās ierakstīt
tautu kā valsts suverēnu. Tāda rīcība ir izpatikšana masām un manipulatīvs
paņēmiens, un principā nekad reāli neeksistē, bet ir nevajadzīgu idejisko
kolīziju iegansts. Atruna “politiķi” ir vainīgi, bet “tauta” ir nevainīga ir
viena no odiozākajām atrunām neattīstītā politiskajā apziņā. Atrunas odiozumu
kāpina fakts, ka “politiķus” praktiski deleģē “tauta”, bet nevis “Pēteris
debesīs”, Putins, krievi, latviešu jaunie draugi hotentoti. Aizbildināšanās ar
“tautas” nevainību ir tipiska izvairīšanās no atbildības. 2018.g. 6.X nobalsoja 844925
vēlētāji. Sanāk, ka šis kopums (citiem vārdiem, tauta) nav ne pie kā vainīgs. Par tautas likteni esmu publicējis eseju ciklu “Tautas pēdējā
fāze” (2019.g., 1-5).
ceturtdiena, 2019. gada 21. novembris
Par 13.Saeimas atlaišanu
Tie nedaudzie latvieši, kuri “kultūrnācijas” nomācošā vairākuma
primitīvajās un zombētajās smadzenēs nebauda neviltotu patriotu cieņu, tiek
noklusēti, apsaukāti par “kremliniem” un pat lamāti par “valsts nodevējiem”,
saprotams, pret Saeimas atlaišanu izturas vēsturiski objektīvi; proti, viņi
Saeimas atlaišanas jēgu saskata vienīgi tad, ja tiek likvidēts LKP/VDK morālo
kastrātu, nacionālo nodevēju un nacionālo laupītāju Latvijas Republikas
simulakrs un tā vietā nodibināta suverēna un valstiski īsta Latvijas Republika,
pilnā mērā atsakoties no 30 gadus ilgā kriminālā kapitālisma noziegumu
brīvības, organizētās noziedzības, okupācijas karaspēka utt. Iegriba atlaist
13.Saeimas deputātus un viņu vietā ievēlēt jaunu parlamenta sastāvu,
neapšaubāmi, ir līdzšinējās politiskās iekārtas atbalstīšana, bet nevis velme
radikāli pārkārtot tautas dzīvi atbilstoši Homo sapiens esamības
elementāriem nosacījumiem. Kā rakstīju esejā, aktuāli ir divi
jautājumi. Vai latvieši ir spējīgi dzemdēt politisko spēku, kas gribētu
nodibināt īstu Latvijas Republiku, un vai latvieši sev vispār vēlas politisko
spēku, kas likvidētu tautas miljonam tīkamo masveida zagšanu, tautas miljonu morāli
veldzējošo politisko verdzību Briselei, NATO, ASV? Taču ne mazāk aktuāli
ir vēl divi jautājumi: vai latvieši vispār ir spējīgi savai pārvaldībai deleģēt
cilvēciski cienījamas personas? Ja tas nenotika 30 gadus, kā tas var notikt
2020.gadā? Viss liecina par noliedzošu atbildi uz dotajiem jautājumiem. Sabiedriskajā domā nekas
neliecina par latviešu tautas vēlēšanos tikt vaļā no kriminālā kapitālisma
iekārtas. Sabiedriskajā domā sastopamie “viedokļi” izraisa šausmas par tautas
miljona (inteliģences) garīgo stāvokli. Ne tikai “pietiek” komentārus un
aizvadītajā laikā arī tekstus pievemj kaut kādi latviešu himēriski briesmoņi.
Tādi himēriski briesmoņi ir arī citos medijos. Viņu jaunākais sasniegums ir
necenzētu vārdu plūdi. Prevalē idiotiska pozīcija: 13.Saeima jāpadzen, un tad
viss būs labi. Kriminālā kapitālisma kritika neeksistē un aicinājums to
likvidēt neeksistē. Netiek apspriesta nacionāli noziedzīgā valdošā politiskā
iekārta kā sistēma, kura ir jālikvidē, jo visu nelaimju sākums ir noziedzīgajā
sistēmā, bet nevis tās elementā – parlamenta sliktajā sastāvā. Netiek saprasts,
ka jauns parlamenta sastāvs neko nedos un viss turpināsies pa vecam.
Turpināsies organizētā noziedzība, LR joprojām nebūs neatkarīga valsts, Latvijā
atradīsies okupācijas karaspēks utt. Enerģiskā un gaišā “kultūrnācija” cer
savākt 154 865 parakstus. Taču tas nenotiks! Nekādi nav ticams, ka
“kultūrnācijā” pašlaik vispār ir 154 865 daudzmaz politiski aktīvu un politiski
saprātīgu cilvēku. Līdz 2019.g. 21.novembrim bija parakstījušies 33 tūkstoši,
un parakstītāju skaits sāka strauji sarukt. Noteikti ir jāņem vērā latviešu
mentalitātes specifika. Pirmkārt un galvenokārt ir jāņem vērā latviešu emociju
dinamika, emocionalitātes tādas īpašības kā afektācija un ekspansivitāte. Plaši
ir novērojama emocionalitātes prioritāte, draudoši apsteidzot prāta
racionālismu un prāta konstruktivitāti. Dzīves interpretācijā dominē emocijas,
bet nevis intelekts. Latvieši strauji reaģē, taču arī strauji zaudē interesi un
strauji pievēršas kādam citam emocionalitātes uzplūdu priekšmetam. Saprotams,
tādi cilvēki ir viegli zombējami un viegli ideoloģiski vadāmi. Praktiski nekādi
nav iespējams uzmanības centrā noturēt vienu tēmu veselu gadu. Tikai dažas
dienas, apmēram vienu nedēļu...
pirmdiena, 2019. gada 18. novembris
Jauna darba uzvara
Latviešu tautas lepnums, tautas lielākie
izdzimteņi, cilvēces kropļi interneta troļļi valsts svētkus sagaida ar jaunu
darba uzvaru – necenzētu vārdu plūdiem portālos “pietiek”, “nra.lv” un citur.
Vēl nesen necenzēti vārdi komentāros nebija. Acīmredzot portālu saimnieki ir
padevušies vispārējai latviešu tautas deģenerācijai. Tas ir saprotams, ja jau
psihiatru pārliecībā pat parlamentā ir daudz alkoholiķu un psihiski slimu
primātu. Latviešu tautas mēsli tagad ir lielākie latviešu tautas dzīves
noteicēji. Un kāpēc lai latviešu tautas mēsli nelietotu necenzētus vārdus! Kurš
viņiem to var aizliegt, ja latviešu tautas parlamentā ir impecili un dzērāji?
Lūk, neliela vienā dienā dažās stundās apkopota kolekcija (atvainojos
normālajiem lasītājiem, diemžēl ir jācitē “konkrēti” piemēri).
“Zajebal tu ar savu tiršanu! Vai tu ari domā, ka valsczsgribas kluci nositīs pie sinagogas Latvijā?
Freimantāl, tava d-i-r-s-a deg
klusē par to, ka Saeima nepilda likumu! Pizģec! Kas notiek?
Kaut tev metamais nestāvētu, mērgli!
Diždirsējs Kariņš un žids visu nodirsīs
Uh, kā man gribās pasūkāt tavu pim.. ! Drīkst?
pamēģini labāk pats savu!”
“Zajebal tu ar savu tiršanu! Vai tu ari domā, ka valsczsgribas kluci nositīs pie sinagogas Latvijā?
Freimantāl, tava d-i-r-s-a deg
klusē par to, ka Saeima nepilda likumu! Pizģec! Kas notiek?
Kaut tev metamais nestāvētu, mērgli!
Diždirsējs Kariņš un žids visu nodirsīs
Uh, kā man gribās pasūkāt tavu pim.. ! Drīkst?
pamēģini labāk pats savu!”
sestdiena, 2019. gada 16. novembris
Sociālā šizofrēnija
Sociālā šizofrēnija strauji kļūst latviešu etniskās
identitātes iezīme. “Prāta saskaldīšanās” loģiski un saturiski nesavienojamās
daļās kļūst masveidīga. Īpaši “6.oktobra paaudzē”. Liela nozīme ir ideoloģiskajiem
meliem izglītībā un medijos, nestāstot patiesību par dzīves realitāti un
vēstures notikumus atspoguļojot nepatiesā veidā. Lūk, daži 2019.gada novembra
piemēri. Interneta komentāros sakarā ar aptauju par attieksmi pret valsti: “Lepojos, ka esam brīvi (!?) no krievijas skavām, bet
sarūgtina tas, ka neesam atbrīvojušies no pēcokupācijas sekām.” Turpat līdzās
ir šāds materiāls: “Komercreģistrā reģistrēti 14 jauni uzņēmumi, deviņi no tiem
– Rīgā. Pamatkapitāla apjoma ziņā lielākais no jaunreģistrētajiem uzņēmumiem ir
"Klauģu muiža Re", kura patiesā labuma guvējs norādīts krievu
miljardieris Pjotrs Avens, liecina "Lursoft" informācija.” Daudzi
sociālās šizofrēnijas fani nezina vai negrib atzīt faktu par Krievijas būtisko
klātbūtni LR arī pēc PSRS sagraušanas. Jurmālu jau sen ir “okupējuši” krievi,
Krievijas ebreji. Tādu smalku faktu, ka “otrajā” LR turpinājās PSKP/VDK morālo
kastrātu vara, arī ļoti daudzi cilvēki nesaprot vai negrib saprast, vēloties
dzīvot šizofrēniskā atmosfērā. Neapšaubāmi, sociālās šizofrēnijas spožākais
piemērs ir “valstsgribas” zemiskā tēlošana, kad īsta LR kā suverēna valsts
nemaz nav pastāvējusi pēc PSRS sagraušanas. Sociālā šizofrēnija jau pašlaik
sprēgā saistībā ar jaunāko kaislību atlaist Saeimu. Atlaidīs, bet tas, kas būs
pēc tam, nevienu neuztrauc. Nav centieni radīt jaunu politisko spēku. Bet bez
tā taču nekas nevar mainīties uz labo pusi. Būs atkal vēlēšanas, un tajās “kultūrnācija”
atkal atbalstīs kārtējo mēslu porciju.
trešdiena, 2019. gada 13. novembris
Portrets
Latviešu pelēko zvirbuļu (“caurmēra latviešu”) portrets ir
komplicēts. Tas nav vienvirziena, vienas krāsas un otas viena triepiena rezultāts.
Latviešu mietpilsoņi nav tikai mietpilsoņi – tā teikt, vienkārši muļķi ar
primitīvu apziņu. Latviešu muļķu satelīts ir kaut kāda idiotiska
pašpārliecinātība, iedomība, augstprātība, nelietība, savējo nicināšana un
graušana, agresīva visgudrība, stulba domāšana, nespēja saskatīt galveno,
nepateicība, zemiska gatavība atbalstīt jebkuru amoralitāti un tāpēc
nekaunēšanās apgalvot, ka 2+2=5. Latviešu mietpilsoņiem nekas nav svēts (arī
brīvība, neatkarība, suverenitāte), un viņi spēj vienīgi lišķīgi tēlot
svētuļus. Citās tautās muļķi parasti neatbaida, nekaitina, neizraisa pretīgumu,
dziļu nepatiku. Ar latviešiem tā nav. Muļķi atbaida, kaitina, izraisa
pretīgumu, dziļu nepatiku. Bet vispār – latvieši mostas! Sākusies latviešu īstā
“atmoda”! Latviešu pelēkie zvirbuļi ir sākuši masveidā apzināties, ka ir
principā nekur nederīgs antropoloģiskais materiāls, kas ir šķērslis cittautiešu
ceļā Latvijā.
piektdiena, 2019. gada 25. oktobris
LEVITA ATBALSTĪTĀJI
Aicinām Saeimā pārstāvētos politiskos spēkus izvirzīt
Egilu Levitu Valsts prezidenta amatam.
Aicinām Egilu Levitu piekrist kandidēt uz Valsts
prezidenta amatu.
Šo aicinājumu jau parakstījuši:
Valdis Ābols – žurnāla ''Rīgas Laiks'' redaktors; Ārija
Aile – pedagoģe; Anita Andrejeva – ārste; Georgs Andrejevs – bijušais
ārlietu ministrs; Raivis Aršauskis – fizioterapeits; Aldis Austers –
sabiedriskais darbinieks; Arta Bārzdiņa – Bērnu klīniskās universitātes
slimnīcas Anestezioloģijas un intensīvās terapijas klīnikas vadītāja; Toms
Baumanis – LATO valdes priekšsēdētājs; Gatis Bažbauers – RTU prorektora
vietnieks; Normunds Bergs – uzņēmējs, A/S SAF Tehnika valdes priekšsēdētājs;
Inga Bērziņa – Kuldīgas novada Domes priekšsēdētāja; Valdis Bērziņš –
"Latviešu fonda" pārstāvis; Inese Birzniece – 5. un 7. Saeimas
deputāte, konsultante; Pēteris Bolšaitis – profesors; Aivars Borovkovs –
jurists; Ieva Brante – pilsoniski aktīva juriste; Daiga Brinkmane – māksliniece;
Mārtiņš Burke-Burkevics – Kuldīgas Sv. Annas baznīcas mācītājs; Juris Cālītis –
teologs; Lolita Cauka-Kalna – aktrise; Lolita Čigāne –12.Saeimas deputāte;
Margarita Dāve – uzņēmēja; Regīna Deičmane – tēlniece, Pētera Vaska fonda
priekšsēdētāja; Guna Deksne – pediatre; Ainārs Dimants – Biznesa augstskolas
"Turība" Komunikācijas fakultātes profesors; Zane Dombrovska –
aktrise; Lidija Doroņina-Lasmane – PSRS okupācijas laika pretošanās kustības
dalībniece; Arvīds Dravnieks – Publisko tiesību institūta direktors; Maira
Dzelzkalēja-Burmistre – Zemnieku saeimas priekšsēdētāja vietniece; Ingūna Ebela
– biedrības "Glābiet bērnus" vadītāja; Sarmīte Ēlerte – Meierovica
biedrības valdes locekle; Zaiga Gaile – arhitekte; Māris Gailis – uzņēmējs; Dzintra
Geka – kinorežisore; Romualds Gerulis-Bergmanis – students; Andris Gobiņš –
sabiedriskais darbinieks; Franks Gordons – publicists; Ēriks Graudiņš –
students; Žanete Grende – fonda "Viegli" padomes priekšsēdētāja; Uģis
Gruntmanis – ārsts; Alvis Hermanis – režisors; Nora Ikstena –rakstniece; Agnese
Irbe – filoloģe; Jānis Irbe – IT risinājumu arhitekts; Dainis Īvāns – Latvijas
Tautas frontes pirmais priekšsēdētājs; Juris Jansons – tiesībsargs; Vadims
Jerošenko – uzņēmējs; Ilze Jurkāne – finanšu konsultante; Viesturs Kairišs –
režisors; Dainis Kalns – ķirurgs, Siguldas operas svētku veidotājs; Baiba
Kangare – profesore; Mārtiņš Kaprāns – LU Filozofijas un socioloģijas institūta
pētnieks; Toms Ķencis – filozofs; Mārtiņš Ķibilds – žurnālists; Elita Kļaviņa –
aktrise; Filips Kļaviņš – advokāts; Ināra Kolmane – filmu režisore, producente;
Ligita Kovtuna – žurnāliste, grāmatu izdevēja; Jānis Krastiņš – RTU
arhitektūras profesors; Iveta Krēvica – tiesnese; Dainis Krieviņš – ārsts; Inga
Krigena-Jurkāne – tiesnese; Andris Kronbergs – arhitekts; Veronika Krūmiņa –
juriste; Rolands Lappuķe – diplomāts, konsultants; Ilmārs Latkovskis – 11. un
12. Saeimas deputāts; Dace Lediņa – arhitekte; Pēteris Lediņš – programmētājs;
Lauris Liepa – advokāts; Valdis Liepiņš – 11. Saeimas deputāts; Meldra
Lūse – masiere; Sandra Matrevica – uzņēmēja; Māris Matrevics – Jelgavas
Tipogrāfijas valdes priekšsēdētājs; Ingrīda Meierovica – sabiedriskā
darbiniece; Aija Melle – Rīgas Juglas vidusskolas direktore; Andrejs Mežmalis –
atvaļināts flotes admirālis; Ilmārs Mežs – demogrāfs; Baiba Mikāla – uzņēmēja,
Kuldīgas novada Domes deputāte; Uldis Neiburgs – vēstures doktors, LU Vēstures
institūta vadošais pētnieks; Lelde Neimane – vēsturniece; Valters Nollendorfs –
Okupācijas muzeja biedrības priekšsēdētājs; Agija Ozoliņa-Kozlovska –
Operetes teātra vadītāja; Ruta Pazdere – Latvijas okupācijas izpētes biedrības
valdes priekšsēdētāja; Edvīns Raups – dzejnieks, pedagogs; Romualds Ražuks –
11. un 12. Saeimas deputāts; Ilga Reizniece – mūziķe, folkloras pedagoģe; Arnis
Šablovskis – publicists; Dace Selecka – notāre; Inna Semjonova –
uzņēmēja; Boriss Semjonovs – uzņēmējs; Dāvis Sīmanis – kinorežisors; Māris
Simanovičs – uzņēmējs, Eco Baltia valdes priekšsēdētājs; Maija Sinka –
arhitekte; Druvis Skulte – bijušais valdības ministrs; Raimonds Slaidiņš –
advokāts; Tatjana Slobodčikova – filologs; Laima Slava – mākslas zinātniece;
Māris Šlokenbergs – SSE Rīga prorektors, emeritus; Ojārs Spārītis – Latvijas
Zinātņu akadēmijas prezidents; Una Spēlmane-Baumane – Konrāda Adenauera fonda
Latvijas biroja vadītāja; Inna Šteinbuka – LU profesore; Ieva Struka –
Latvijas Nacionālā teātra Literārās daļas vadītāja; Kristīne Tjarve –
komunikācijas profesionāle; Andris Tomašūns – vēsturnieks; Ieva Treija –
uzņēmēja; Armands Tripāns – TV režisors, sporta žurnālists; Pēteris Vasks –
komponists; Edgars Vērpe – Valsts kultūrkapitālafonda direktors; Līga Vēvere –
medmāsa; Anna Viduleja – kinorežisore; Andris Vilks – Latvijas Nacionālās
bibliotēkas direktors; Vilis Vītols – mecenāts; Andrejs Žagars –
režisors; Māra Zālīte – rakstniece; Vija Zariņa – māksliniece, pedagoģe;
Kaspars Zariņš – mākslinieks, pedagogs; Kaspars Zellis – vēsturnieks; Anna
Žīgure – rakstniece; Daiga Zirnīte – pedagoģe.
PRIEKŠLIKUMI TAUTAS VĀRDNĪCAI
Aizvadītajos gados (2004-2019.g.25.X) sagatavotajos
tekstos ir fiksēti sekojošie konceptuālie un terminoloģiskie priekšlikumi,
kurus ar smaidu saucu par priekšlikumiem tautas vārdnīcai: 1) kulturoloģiskā
paradigma, 2) masu fenomenu segmentācija, 3) kultūras determinisms, 4) krīzes
neekonomiskie (kulturoloģiskie) faktori, 5) rases teorijas aktualitāte, 6)
iracionālais kapitālisms, 7) subkulturācija, 8) vadāmā haosa poētika, 9)
noziegumu brīvība, 10) ģeokrātiskais valstiskums, 11) gnozeoloģiskais ideāls,
12) politiskā orientācija, 13) kulturoloģiskā imunitāte, 14) zināšanas kā
ideoloģijas saturs, 15) idiotijas plurālisms, 16) tolerances reabilitātes
funkcija, 17) Rietumu civilizācijas iekšējā sadursme, lūzums, Baltijas siena,
18) patiesība kā saprātīgo cilvēku identitātes pamats, 19) patiesīguma tabess,
20) tiesiskuma abioze, 21) stratēģiskā atbildība, 22) intelektuālā
infrastruktūra, 23) nacionālā stratēģiskā elite, 24) planetārā stratēģiskā
elite, 25) tautas pārvaldīšanas nepolitkorektā tehnoloģija, 26) tautas svētākās
politiskās vērtības, 27) valsts abrogācija, 28) sociālais darvinisms kā jauna
formāta genocīda metodoloģiskā platforma: nacionālā mēroga genocīds, 29) haosa
pamatošana postcilvēku historiogrāfijā, 30) metafizikas pieprasījums, 31)
psihiskā prosperitāte, 32) tautas madrigāls, 33) morālā filantrofija, 34)
sociālās lietderības koeficients, 35) latviešu favorītisms, 36) demogrāfiskais
pasaules karš, 37) demogrāfijas ekonomiskais verdikts, 38) labklājības
anatomija, 39) ģeopolitiskais misionārs, 40) mākslas metafizika, 41) grēku
habilitācija, 42) kognitīvā aprobežotība, 43) juvenālā banda, 44) juvenālais
laikmets, 45) postmodernistiskā mentalitāte, 46) analītiskais infantilisms, 47)
maniakālais finansiālisms, 48) valsts hibrīdapvērsums, 49) kognitīvā drosme,
50) mentālais agresors, 51) kriminālā mentalitāte, 52) alkātības loģistika, 53)
hibrīdā mentalitāte, 54) patoloģiju socializācija, 55) tautas loģistika, 56)
grēku subkultūra, 57) sociālā horeogrāfija, 58) intelektuālā gaume, 59)
intelektuālā etnogrāfija, 60) ģeopolitiskais fundamentālisms, 61) zagšanas
habilitācija, 62) intelektuālais laikabiedrs, 63) stulbuma ataraksija, 64)
morālais garants, 65) postcilvēku sanācija, 66) kriminālā ģenialitāte, 67)
transcendentālais šarlatānisms, 68) etniskais šarlatānisms, 69) intelektuālie
bāreņi, 70) egoistiskais plurālisms, 71) intelektuālā ambiciozitāte, 72)
eksistenciālais fundamentālisms, 73) postmodernisma fundamentālisms, 74)
stihiskais genocīds, 75) terminoloģiskā tolerance, 76) epistolārā idiotija, 77)
tahogēnā atsvešinātība, 78) tuvuma aberācija, 79) civilizācijas vārdnīca, 80)
darba anihilizācija, 81) demokrātiskais ideālisms, 82) nacionālā kauna
hierarhija, 83) vēsturiskais optimisms, 84) tautas/varas inteliģence, 85)
tautas politiskā dvēsele, 86) kosmiskā konspiroloģija, 87) politiskais
deģenerāts, 88) sociālā publicistika, 89) sarkanie parvēniji, 90) brīvības
fundamentālisms, 91) kontagiozā debilitāte, 92) intelektuālais liriķis, 93)
Ādama mantojums, 94) etniskais sadisms, 95) patogēnais tārps, 96) humānā
mietpilsonība, 97) sankcionēta zagšana, 98) futuroloģiskā apātija, 99)
intelektuālā epidēmija, 100) ideoloģiskā verdzība, 101) kulturoloģiskā
filosofija, 102) varas inteliences intelektuālā katastrofa, 103) lingvistiskā
izvirtība, 104) postcilvēce, 105) neidentificējamu pretrunu kumulācija, 106)
politikas heteronomija, 107) morāles diktatūra, 108) brīvība bez sirdsapziņas,
109) akadēmiskais kapitālisms, 110) izglītības sadisms, 111) ideoloģijas
diktatūra, 112) patiesības korumpētība, 113) analītiskā simfonija, 114)
optimisma demagoģija, 115) kultūras demence, 116) noziedzības mecenāti, 117)
etnofobiskā ideoloģija, 118) inteliģences tautas ideoloģiskā apgādība, 119)
antropoloģiskais adekvātums, 120) terminoloģiskā konstruktivitāte, 121)
prekāriji, 122) tautas „miljons” kā kolektīvais noziedznieks un noziedzības
mecenāts, 123) lingvistiskā cieņa, 124) nacionāli metafizisks huligānisms, 125)
morālā patoloģija, 126) semantiskais plurālisms, 127) emocionālās analoģijas,
128) mentālā epidēmija, 129) mentālā autoagresija/destrukcija, 130)
etnogrāfiskais nacionālisms, 131) garīgā diktatūra, 132) demogrāfiskais
providenciālisms, 133) humanitātes noziedzība, 134) tumsonības
konfidencialitāte, 135) noziedzīgā suverenitāte, 136) humanitātes ideoloģija,
137) melnās enerģijas metafizika, 138) mentālā inkvizīcija, 139) patiesības
destruktivitāte/nogurums no patiesības, 140) sociālais optimisms, 141)
getozācija, 142) nacionālais valsts sociālisms, 143) mentalitātes
demokrātiskums, 144) ģeopolitiskā atļauja/ģeopolitiskā saskaņošana, 145)
nacionāli politiskais imperatīvs, 146) sociālā noguruma dinamika, 147) inerces
diktatūra, 148) intelektuālā skaudība, 149) baudas pozitīvisms, 150) tautas
dekadence, 151) sociālās visatļautības un bezatbildības fundamentālisms, 152)
noziegumu brīvības totalitārisms, 153) retoriskais simulakrs, 154) intelektuāli
dekadentiska kvalitāte, 155) atavisma dumpis, 156) postcilvēku logoss, 157)
negatīvā antropoloģiskā norma, 158) diskusijas sifistika, 159)
pseidointelektuālais glamūrs, 160) politiski intelektuālais mazohisms, 161)
kronosa instinkts, 162) individuālisma monomānija, 163) egalitāra himēra, 164)
analītiskā intuīcija, 165) progresīvā postcilvēce, 166) diskursa demokrātija,
167) ideoloģiskais debilisms, 168) tumsonības pilsonība, 169) cerību
ideoloģija.
svētdiena, 2019. gada 13. oktobris
Tautas noziedzības kāpums
Oktobra vidū viens no atraktīvākajiem
notikumiem ir saistīts ar KNAB finansējuma palielināšanu jaunajā budžetā. Lai pamatotu KNAB
budžeta palielinājumu, šīs iestādes vadoņi ir izdomājuši unikāli idiotisku
nelietību – piedraudēt ar tautas noziedzības kāpumu. Lūk, nauda esot vajadzīga
tāpēc, ka latviešu tauta izdarīs ievērojami vairāk noziegumus nekā līdz šim.
Nav dzirdēts, ka vēl kādā zemē tāda veidā būtu pamatoti valsts budžeta
izdevumi. “NRA.lv” 2019.gada 13.oktobrī varēja
lasīt: “Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) prognozē, ka laikā
no 2020.-2022.gadam tiks konstatēti aptuveni 270 noziegumi korupcijas jomā,
liecina valdībā atbalstītā KNAB nākamā gada budžeta dokumenti. 2018.gadā birojā
reģistrēts 131 noziedzīgs nodarījums, savukārt prokuratūrai kriminālvajāšanai
birojs nosūtīja 22 krimināllietas. KNAB prognozē, ka laikā no 2020.- 2022.gadam
interešu konflikta novēršanas jomā tiks konstatēti 900 administratīvi
pārkāpumi. Savukārt prokuratūrai kriminālvajāšanai tiks nodotas 53
krimināllietas. KNAB nākamā gada budžeta izdevumi plānoti 11 946 738 eiro
apmērā, kas būtu par 5,7 miljoniem vairāk nekā 2019.gadā.” Te noteikti ir gaišo
latviešu šausmīgs idiotisms- kaut kādu nenormālu kadru idiotisms, nelietīgs
idiotisms, jo runa ir par budžeta naudu. Vispirms jāsaka, ka ir ideoloģiskais
idiotisms; tautai saka, ka tās noziedzība noteikti manāmi pieaugs! Tādu
ideoloģisko pozīciju var demonstrēt vienīgi fundamentāli cilvēciski neadekvāti
tipi, kuri neko nesaprot no ideoloģijas un kuri pilnīgi neciena tautu. Noteikti
ir arī profesionālais idiotisms, nosaucot konkrētu paredzamo noziegumu skaitu.
Kāpēc 270 noziegumi, bet nevis 27 000 noziegumi? Vai to šie idioti var
paskaidrot? Un pats galvenais: kamēr netiks likvidēts kriminālā kapitālisma
valstiskums, organizētā noziedzība plauks un zels, un tās sastāvdaļa joprojām
būs arī KNAB. Vai to šie kadri saprot? Un vispār - ar katru dienu arvien trakāk
un trakāk uzvedas valdošā kliķe! Jaunais laikmets, "6.oktobra
paaudzes" laikmets, pulsē dāsnā idiotiskajā amplitūdā!
trešdiena, 2019. gada 9. oktobris
Otrais lielākais noziegums
LKP/VDK morālie kastrāti-oligarhi ir pastrādājuši otru
lielāko nacionālo noziegumu. Pirmais noziegums bija ņirgāšanās par Latvijas
Republiku, izmantojot tās formalizēto valstiskumu, institūtus, simbolus sava
kriminālā kapitālisma celtniecības maskēšanai. Otrais kastrātu-oligarhu
noziegums tika pastrādāts nesen, pieļaujot 2018.g.6.oktobrī varu sagrābt kaut
kādiem citiem (tajā skaitā ārzemju) oligarhiskajiem spēkiem, kas ir principā
uzskatāms par nacionālo noziegumu. Tas acīmredzot tika pastrādāts tāpēc, ka morālie
kastrāti-oligarhi ir fundamentāli cilvēciskie mēsli bez jebkādām nacionālajām
jūtām. Vēsture liecina, ka oligarhi mīl naudu/mantu, taču viņi rūpējas arī par
citiem - savu tautu, valsti. Bez šīm rūpēm viņiem pašiem agrāk vai vēlāk var
pienākt gals. Mūsu oligarhi izrādījās amorāli monstri, no kuriem acīmredzot
tikai Lembergs izjūt zināmus sirdsapziņas pārmetumus par savas oligarhiskās
misijas izgāšanos. Viņa žēlošanās ir lasāma internetā.
Vēlamā banalitāte
Ja sakām, ka banalitāte ir “nācijas tēva” intelektuālo un
morālo īpašību kritika, tad tas nenozīmē, ka vajadzētu atsacīties vērtēt dotā
kunga rīcību. Protams, to darīt vienmēr būs banāli, jo principā neko jaunu un
oriģinālu nevarēs pateikt. Tiekamies ar intelektuāli un morāli pilnīgi
nepieņemamu būtni, kas apstiprinās šīs būtnes katrā izdarībā. Tomēr klusēt
nedrīkst. “Nācijas tēva” augstais amats nosaka nepieciešamību konsekventi
analizēt amata izpildes gaitu, lai arī cik tas nepatīkami un apnicīgi nebūtu. Nedrīkst
atstāt bez ievērības nevienu viņa izdarību. Banalitāte ir vēlama, un nākas ar
to samierināties. 2019.gada 7.oktobrī internetā varēja lasīt “Levits gandarīts, ka finanšu nozarē Latvijā ir paveikts liels mājas darbs”.
Tas ir odiozs apgalvojums. Nākas iesaukties “Vai viņš ir psihiski slims! Kurš tad nezina, kāda ir
Latvijas noziedzīgā loma pasaules finansu sistēmā! Kurš nezina, ka Latvija
atkal ir uzmanības centrā sakarā ar Baidena nedarbiem! Vai šis "nācijas
tēvs" patiešām ir tik liels nekauņa - nelimitēts nekauņa! Viņš taču ar
savu nekaunību apkauno valsti, tautu, visu pārvēršot kaut kādā smirdošā farsā.
Cik ilgi to pacietīs latvieši? Vai latvieši masveidā patiešām ir tik stulbi, ka
nevērsīsies pret šo nekauņu? Kad zudīs pacietības mērs un šis pseidocilvēks
tiks beidzot padzīts no Rīgas pils?”. Latvijas nonākšana Trampa atlaišanas
kampaņas (impīčmenta) kontekstā atkal spodrina Rīgas banku nožēlojamo slavu;
par impīčmentu ir interese visā pasaulē. Latvija ir nonākusi ASV vēsturē. “Nācijas
tēva" izdarības ir ieguvušas amorāla absurda, amorālas fantasmagorijas
vērienu, kad slimīgās smadzenēs organizētais diskurss nepārtraukti izdala reti
kroplus un morāli apkaunojošus izteikumus. Burtiski tas viss, par ko šis tips
izsakās, ne tikai pilnīgi neatbilst īstenībai, bet iegūst arī morāli ņirdzīgu
pieskaņu. Un tas ir sabiedrībai adresēts ņirdzīgums. Tā ir atklāta ņirģāšanās
par “nāciju”. Un vēl viena nepieņemama “nācijas tēva” izdarība. “Nācijas tēvam”
nekavējoties vajadzēja nosodīt provokatoru Pabriku par vārdiem “Latvijas
leģionāri ir latviešu tautas un valsts lepnums" un pieprasīt viņu
padzīt no Rīgas, bet “nācijas tēvs” parādīja gļēva konformista dabu - klusēja.
Nav jāatgādina, ko tradicionāli nozīmē klusēšana. Rīgas pilī tagad sēž smalki
rafinēts mērglis. Rīgas pilī sēž ebrejs, kurš nenosoda holokaustu, nenosoda
vācu nacistu noziegumus pret ebreju un citām tautām, nenosoda “Waffen SS” lomu
šajos noziegumos.
Abonēt:
Ziņas (Atom)